Bár Miskolcon lassan tényleg mindenkit kirúgtak abból a garniturából, akik feljuttatták a Diósgyőrt az NB II.-ből, de úgy látszik, valahogy hagyománnyá vált visszaélni a sok nézővel. Tegnap például nagyjából 6000 ember ment ki megnézni a DVTK-Debrecent, illetve megnézni egy tényleg megható megemlékezést Rakaczki Bencéről. A nagyrészük 2200 forintot fizetett azért, hogy láthassa az egyébként katasztrofális meccset, de a vezetőségnek ez nem elég, ők arra is rá akarták venni a nézőket, hogy nagyon örüljenek a Borsodi sör visszatérésének, hiszen van mezszponzor meg minden.
Ezzel sem lenne nagy gond, minden klub szereti a pénzt, egy miskolci meccsen meg aztán tényleg senkit nem zavarnak a felfújható borsodis figurák, hiszen az emberek nagyrésze ezt issza a szomszédos Kata Presszóban is. A probléma az, amikor ugyanezeket az embereket már hülyének is nézik: tegnap például volt egy jó előre bejelentett szponzorkoreográfia is, amin az egész napos oldal kirakhatta a Borsodi logóját. Nem, nem ám valami üzenetet a csapatnak, vagy búcsút Rakaczkitól, hanem egy kibaszott emblémát. Ez minden bizonnyal nagyon jól fog mutatni a Borsodi Facebookján, csak egy dolgot felejtenek el: ezek az emberek ezek szerint azért fizettek pénzt, hogy reklámozzanak egy sört.
Kérdés, hogy ők mit kapnak érte? A sör és a belépő is ugyanannyiba került, mint az előző szezonban, semmiféle kedvezményre nem jogosultak tőle, és úgy általában nem is nagyon tudták, hogy mit csinálnak, hiszen az előzetes anyagban is csak annyi volt, hogy lesz egy egész oldalas koreográfia. Remélem, azért a Borsodi reklámosai elégedettek, hiszen nagy akció volt, a klubnak pedig itt az ideje elgondolkozni rajta, hogy tulajdonképpen el lehetne adni a nézőteret szponzorfelületként is, ha már úgyis olyan sokan vannak ott.
2 hozzászólás @ Az év biznisze: fizess azért, hogy reklámember lehessél
Amíg élek én nem érdekel más
Csak a színesfém, meg az uzsora, és a diósgyőr!
Pingback: Nem vagy más, csak reklámtermék | Against Modern Football