Diósgyőrben megmutatták, hogy is kell űzni ezt a közösségi marketing dolgot, amikor a söráremelést bejelentették. Mi megpróbáltuk eltanulni tőlük ezt a remek módszert.

  1. Bevezető mondat, melyben leírod, hogy amúgy mindenhol rohadt drága.
  2. Leírod, hogy te mindent megtettél, hogy ne kelljen emelni, ergo nem a te hibád.
  3. A sörjegy árát 16%-kal feltolod. (Igen, Diósgyőrben jegyre adják a sört!)

(Mondjuk az, hogy nem a sörvásárláskor kell az apróval is időt húzni, eszméletlen szimpatikus dolog.)

Hogyan emeljünk árat?

Hogyan emeljünk árat? (forrás: facebook.com/DVTK1910)

Ezt úgy gondolom, bárki meg tudja csinálni az országban, de az igazán szép dolog csak most következik:

Így meg ne emelj árat!

Így meg ne emelj árat!

Lájk, ha 50 forint nem fog földhöz vágni!!4!

Mindezt persze az ország egyik legszegényebb régiójában, ahol az ötven forint is földhözvág embereket. Főleg úgy, hogy a jegyárak esetében idénre kiemelt meccsen kb. 58%-os emelés volt. A válság közepén.

Ha azt ki tudtad köhögni, 50 forint ezek után tényleg nem fog földhöz vágni.

50forint

 (Disclaimer: azóta megpróbáltam kikeresni az erre érkezett további válaszokat, de úgy néz ki, szépen levették az egész threadet.)