Diósgyőrben megmutatták, hogy is kell űzni ezt a közösségi marketing dolgot, amikor a söráremelést bejelentették. Mi megpróbáltuk eltanulni tőlük ezt a remek módszert.
- Bevezető mondat, melyben leírod, hogy amúgy mindenhol rohadt drága.
- Leírod, hogy te mindent megtettél, hogy ne kelljen emelni, ergo nem a te hibád.
- A sörjegy árát 16%-kal feltolod. (Igen, Diósgyőrben jegyre adják a sört!)
(Mondjuk az, hogy nem a sörvásárláskor kell az apróval is időt húzni, eszméletlen szimpatikus dolog.)
Ezt úgy gondolom, bárki meg tudja csinálni az országban, de az igazán szép dolog csak most következik:
Lájk, ha 50 forint nem fog földhöz vágni!!4!
Mindezt persze az ország egyik legszegényebb régiójában, ahol az ötven forint is földhözvág embereket. Főleg úgy, hogy a jegyárak esetében idénre kiemelt meccsen kb. 58%-os emelés volt. A válság közepén.
Ha azt ki tudtad köhögni, 50 forint ezek után tényleg nem fog földhöz vágni.
(Disclaimer: azóta megpróbáltam kikeresni az erre érkezett további válaszokat, de úgy néz ki, szépen levették az egész threadet.)